nový koncept h&M home v eurovei 

Kliknite pre zväčšenie

Koncom novembra otvorili v bratislavskom nákupnom centre Eurovea nový koncept H&M home. Ide o prvé umiestnenie konceptu H&M home na Slovensku. K módnemu oblečeniu pre dámy, pánov a deti tak pribudol ďalší koncept od spoločnosti H&M, ktorý je zameraný na bytový textil a doplnky do domácnosti.

„K ďalším novým obchodom, ktoré boli za posledné obdobie otvorené, patria aj prémiové značky Marina Rinaldi, Trussardi a Pepe Jeans. Eurovea aj v blízkej budúcnosti očakáva ďalšie podobné prírastky, najmä v kategórii exkluzívnejších značiek,“ hovorí Matúš Furman, vedúci maloobchodného tímu Cushman & Wakefield na Slovensku.

Eurovea patrí medzi tri najprestížnejšie nákupné centrá v Bratislave. Centrum otvorené od jari 2010 tvorí 53 918 m2 a skladá sa zo 180 obchodných prevádzok vrátane supermarketu Billa.
Transakcie sprostredkovala realitno poradenská spoločnosť Cushman & Wakefield.