Ohodnotenie

Filozofia hodnotenia je v Cushman & Wakefield postavená na štyroch základných zložkách. Tie vychádzajú z výkonov a ohodnotenia zamestnancov na všetkých úrovniach.

Individuálny výkon


Náš program hodnotenia výkonu prepojuje ciele každého zamestnanca so strategickým plánom C&W. Program odmeňuje zamestnanca podľa skutočného a merateľného výkonu. Ako ciele sú obvykle stanovené kvantitatívne i kvalitatívne prvky.

Spôsob odmeňovania na trhu


Naším cieľom je ponúkať konkurencieschopný plat - to nám umožňuje získavať a udržať si vynikajúcich pracovníkov a vytvárať kultúru odmeňovania podľa výkonu.

Zameranie na výsledok


Systém odmeňovania podľa podaných výkonov motivuje a prispieva k napĺňaniu obchodných cieľov C&W. Ohodnotenie je stanovené na základe dosiahnutia individuálne nastavených osobných a obchodných výsledkov.

Svetové partnerstvo


C&W sleduje spôsoby odmeňovania v jednotlivých oddeleniach, na rôznych úrovniach a pozíciach a v odlišných regiónoch s cieľom zabezpečiť rovnosť. Tento globálny prístup zjednodušuje procesy a zabezpečuje spravodlivý prístup pre budovanie kariéry kdekoľvek na svete.

Twitter

#PropTech is where technology and real estate come together, and it impacts the entire value chain – from dirt to d… https://t.co/nkKqRyZitG

16 hours ago via Hootsuite Inc.

RT @CushWakeAUNZ: Stay up to date with the latest office, investment and retail investment MarketBeat reports for Australia. View here - ht…

18 hours ago via Hootsuite Inc.

Facebook

Cushman & Wakefield

2017 marks the 100th anniversary of the Cushman & Wakefield brand. Watch to see where we've been, and - more importantly - where we're headed. #CWturns100…

Cushman & Wakefield Celebrates 100 Years

With a century-old leading brand and a tradition over 200 years in the making, we have a legacy of taking ideas – shaping ideas – and helping...…

561 days ago

Cushman & Wakefield

#tbt to 1951 - Cushman & Wakefield sponsors a contest to identify 36 of New York's newest buildings. Watch our history unfold at http://cushwk.co/timeline #CWturns100…

565 days ago

Cushman & Wakefield

Rapid global growth in consumer spending on eating out is driving the increasing presence of food & beverage options in shopping centres. How could these trends affect your shopping centre or investment portfolio? Find out http://cushwk.co/2uiSbsC…

567 days ago