Použitie Cookie Oznámenie

Táto stránka používá cookies, aby vám poskytla prístupnejšie a osobnejšie služby.

Používaním tejto stránky súhlasíte s našimi cookies, ako je uvedené v našom cookie oznámení. Prečítajte si prosím naše cookie upozornenie. Pre viac informácií o cookies, ktoré používame a ako odstrániť alebo zablokovať používanie cookies.

Ohodnotenie

Filozofia hodnotenia je v Cushman & Wakefield postavená na štyroch základných zložkách. Tie vychádzajú z výkonov a ohodnotenia zamestnancov na všetkých úrovniach.

Individuálny výkon


Náš program hodnotenia výkonu prepojuje ciele každého zamestnanca so strategickým plánom C&W. Program odmeňuje zamestnanca podľa skutočného a merateľného výkonu. Ako ciele sú obvykle stanovené kvantitatívne i kvalitatívne prvky.

Spôsob odmeňovania na trhu


Naším cieľom je ponúkať konkurencieschopný plat - to nám umožňuje získavať a udržať si vynikajúcich pracovníkov a vytvárať kultúru odmeňovania podľa výkonu.

Zameranie na výsledok


Systém odmeňovania podľa podaných výkonov motivuje a prispieva k napĺňaniu obchodných cieľov C&W. Ohodnotenie je stanovené na základe dosiahnutia individuálne nastavených osobných a obchodných výsledkov.

Svetové partnerstvo


C&W sleduje spôsoby odmeňovania v jednotlivých oddeleniach, na rôznych úrovniach a pozíciach a v odlišných regiónoch s cieľom zabezpečiť rovnosť. Tento globálny prístup zjednodušuje procesy a zabezpečuje spravodlivý prístup pre budovanie kariéry kdekoľvek na svete.

Twitter

Read thoughts on #WomensHistoryMonth from leaders in our Greater China offices >> https://t.co/3AHicqwN79https://t.co/qQ5ToPSp6i

4 hours ago via Hootsuite Inc.

Equip yourself for 2019 and beyond with the latest edition of our Global Investment Atlas report. 👉…https://t.co/DGVF6Gx26ww

1 day ago via Hootsuite Inc.

RT @CushWakeUK: We have identified seven best practices that Corporate Occupiers should consider when setting up successful Shared Service…

3 days ago via Hootsuite Inc.

Facebook

Cushman & Wakefield

2017 marks the 100th anniversary of the Cushman & Wakefield brand. Watch to see where we've been, and - more importantly - where we're headed. #CWturns100…

Cushman & Wakefield Celebrates 100 Years

With a century-old leading brand and a tradition over 200 years in the making, we have a legacy of taking ideas – shaping ideas – and helping...…

619 days ago

Cushman & Wakefield

#tbt to 1951 - Cushman & Wakefield sponsors a contest to identify 36 of New York's newest buildings. Watch our history unfold at http://cushwk.co/timeline #CWturns100…

623 days ago

Cushman & Wakefield

Rapid global growth in consumer spending on eating out is driving the increasing presence of food & beverage options in shopping centres. How could these trends affect your shopping centre or investment portfolio? Find out http://cushwk.co/2uiSbsC…

625 days ago