Ohodnotenie

Filozofia hodnotenia je v Cushman & Wakefield postavená na štyroch základných zložkách. Tie vychádzajú z výkonov a ohodnotenia zamestnancov na všetkých úrovniach.

Individuálny výkon


Náš program hodnotenia výkonu prepojuje ciele každého zamestnanca so strategickým plánom C&W. Program odmeňuje zamestnanca podľa skutočného a merateľného výkonu. Ako ciele sú obvykle stanovené kvantitatívne i kvalitatívne prvky.

Spôsob odmeňovania na trhu


Naším cieľom je ponúkať konkurencieschopný plat - to nám umožňuje získavať a udržať si vynikajúcich pracovníkov a vytvárať kultúru odmeňovania podľa výkonu.

Zameranie na výsledok


Systém odmeňovania podľa podaných výkonov motivuje a prispieva k napĺňaniu obchodných cieľov C&W. Ohodnotenie je stanovené na základe dosiahnutia individuálne nastavených osobných a obchodných výsledkov.

Svetové partnerstvo


C&W sleduje spôsoby odmeňovania v jednotlivých oddeleniach, na rôznych úrovniach a pozíciach a v odlišných regiónoch s cieľom zabezpečiť rovnosť. Tento globálny prístup zjednodušuje procesy a zabezpečuje spravodlivý prístup pre budovanie kariéry kdekoľvek na svete.

Twitter

RT @CushWakeUK: This week's #NewEurope blog 'Risk, Romans and Routemaster' by @RPickeringCRE, Head of Futures Strategy https://t.co/iat5xcE…

3 hours ago via Hootsuite Inc.

RT @CushWakeGOS: A Bright Future for Facilities Management: Fostering More Female Talent in Leadership Roles: https://t.co/MZ61tVnWMr #Faci…

19 hours ago via Twitter Web Client

RT @CushWakeRtailUK: Surviving the retail apocalypse. What steps can retailers take to prevail as stronger and more profitable than ever. R…

1 day ago via Hootsuite Inc.

Facebook

Cushman & Wakefield

2017 marks the 100th anniversary of the Cushman & Wakefield brand. Watch to see where we've been, and - more importantly - where we're headed. #CWturns100…

Cushman & Wakefield Celebrates 100 Years

With a century-old leading brand and a tradition over 200 years in the making, we have a legacy of taking ideas – shaping ideas – and helping...…

407 days ago

Cushman & Wakefield

#tbt to 1951 - Cushman & Wakefield sponsors a contest to identify 36 of New York's newest buildings. Watch our history unfold at http://cushwk.co/timeline #CWturns100…

411 days ago

Cushman & Wakefield

Rapid global growth in consumer spending on eating out is driving the increasing presence of food & beverage options in shopping centres. How could these trends affect your shopping centre or investment portfolio? Find out http://cushwk.co/2uiSbsC…

413 days ago