Rozmanitosť

Chceme zamestnávať tých najlepších ľudí. Tí sú garanciou, že naši klienti dostanú vynikajúci servis. Preto je pre nás kľúčové vytvárať pre zamestnancov inšpirujúce zázemie, ponúknuť im osobité a rozmanité pracovisko. Naša firemná kultúra sa odráža vo všetkom, čo robíme.

Aby sme to dosiahli, snažíme sa zabezpečiť všetkým zamestnancom, uchádzačom o zamestnanie, klientom a zákazníkom rovnocenný prístup bez ohľadu na pohlavie, rodinný stav, farbu kože, rasu, národnosť, občianstvo, etnický pôvod, postihnutie, sexuálnu orientáciu, vek, zdravotný stav alebo náboženstvo.

Rovnosť a rozmanitosť sa týka všetkých procesov, vrátane náboru pracovníkov a výberových konaní, školení, kariérneho rozvoja, rovnako ako všetkých ostatných aspektov nášho podnikania.

Hlavným faktorom pre rozhodnutie o prijatí nového zamestnanca je presvedčenie, že kandidát bude schopný rozvinúť svoj potenciál v takto rozmanitom pracovnom prostredí.


Twitter

RT @CushWakeUS: We're proud to pay tribute to those who have served to ensure our country's freedom. Read all of the @CushWake Veterans' Vo…

-24 minute ago via Hootsuite Inc.

Douglas Jones and Bruce Mosler are a force for action in our U.S. #Veterans Initiative, which is shaping the next g… https://t.co/0WU7N1Q9v3

1 hour ago via Hootsuite Inc.

RT @CushWakeUS: "The Marine Corps has its own culture and very strong core values," says @CushWakeATL's Matt Jarratt. "I was honored to sha…

4 hours ago via Hootsuite Inc.

Facebook

Cushman & Wakefield

2017 marks the 100th anniversary of the Cushman & Wakefield brand. Watch to see where we've been, and - more importantly - where we're headed. #CWturns100…

Cushman & Wakefield Celebrates 100 Years

With a century-old leading brand and a tradition over 200 years in the making, we have a legacy of taking ideas – shaping ideas – and helping...…

490 days ago

Cushman & Wakefield

#tbt to 1951 - Cushman & Wakefield sponsors a contest to identify 36 of New York's newest buildings. Watch our history unfold at http://cushwk.co/timeline #CWturns100…

494 days ago

Cushman & Wakefield

Rapid global growth in consumer spending on eating out is driving the increasing presence of food & beverage options in shopping centres. How could these trends affect your shopping centre or investment portfolio? Find out http://cushwk.co/2uiSbsC…

496 days ago